ADJ - The changes themselves!

Brand development towards PRO market

O marce ADJ wpisaliśmy już wstępówkę w ramach artykułu o Amerykańskim Didżeju. Od paru lat marka próbuje odczarować swoją łatkę producenta urządzeń dla DJ.

I tak tym tropem podczas targów Prolight&Sound przeszliśmy się na stoisko ADJ zapytać u źródła jak to wygląda. Porozmawialiśmy sobie o założeniach marki ADJ oraz czym się różni od innych popularnych marek z grupy ADJ Family.

Nie ukrywam, że z tego co udało nam się zobaczyć oferta ADJ jest naprawdę atrakcyjne. Z rozmów które odbyliśmy poza kamerą wiemy, że urządzenia, które proponuje producent można wyrwać naprawdę w bardzo atrakcyjnych cenach. Samym urządzeniom przyjrzymy się już wkrótce.

Dominic Kwiatkowski

Lighting designer active in the industry for over 10 years. Mainly involved in working with teams. Co-creator of such industry events as Light the Sky Polska, or the "Niewidzialni" campaign. Father director of the project.

Producer:
Total
0
Shares
Add a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Previous
MyMethod - when is the news?

MyMethod - when is the news?

Incandescent or LED?

Next
ESS Audio distributor of Apogee in Poland!

ESS Audio distributor of Apogee in Poland!

Feel free to learn more about the products!

You might like it